משחקי לוח וקלפים / מנחה – ערן ארבל « כנס מאורות 2009
משחקי לוח וקלפים / מנחה – ערן ארבל

מי לא אוהב משחקים? בואו לשחק מגוון משחקי קלפים ולוח. ממנצ'קין הישן והטוב ועד משחקים חדשים וטובים שעוד לא הגיעו לארץ. לא מכירים? לא נורא. רק בואו עם רצון לשחק וליהנות ואנחנו כבר נדאג לשאר.

רצועת המשחקים תמשך לאורך כל היום, החל מעשר בבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה, בהנחיית ערן ארבל.

בין המשחקים שתוכלו להתנסות בהם:

Battle Cattle: פרות מתנגשות. קרב של כולם נגד כולם, בתנאי שהם מעלים גירה. משחק קלפים.

מאנצ'קין:כל הכיף במשחקי תפקידים בלי הטרחה ב'משחק תפקידים'". צבור אוצרות, עלה בדרגות, הרוג מפלצות ודקור את חברך בגב. משחק קלפים.

מאנצ'קין בחלל: כמו הקודם, אבל עם רובי לייזר, תחנות חלל, חייזרים ודברים מוזרים אפילו יותר. משחק קלפים.

מאנצ'קין פו: אותו כנ"ל, בסין העתיקה. משחק קלפים.

Knightmare Chess: שח סיוטים. כך נראה משחק שחמט רגיל שאליו נוספים כוחות מיוחדים, יחידות משודרגות וטריקים מלוכלכים. משחק לוח.

האקר: היכון להשתלט על הרשת, לתפוס מערכות, להיעזר בהן ואז להעיף את חבריך לפריצה מהקו. משחק קלפים.

Strange Synergy: סינרגיה משונה. ארבע צוותים של לוחמים מוטנטים בעלי כוחות-על מנסים לגנוב זה לזה את הדגל, ובדרך לחסל את כל מי שמנסה להפריע. משחק לוח טקטי.

נינג'ה-בורגר: הביאו ללקוח את ההמבורגר תוך שלושים דקות ומטה בלי להיראות ובלי למשוך תשומת לב. כשלון לא בא בחשבון, רק ספוקו. משחק קלפים.

Frag: הרג. מעין גרסת לוח של 'יריות מגוף ראשון'. כל לוחם צריך להתגונן, להתחמש… ולפרק לאויביו את הצורה בכל דרך אפשרית. משחק לוח.

Revolution: המהפכה פרצה. איפה תהיו אתם כאשר היא תסתיים? עליכם לשכנע את אנשי העיירה בדרכי נועם וגם בפחות נועם לעבור לצדכם, כדי שתוכלו להשתלט על מוקדי כוח ולסיים את המהפכה כשליטים הבלתי מעורערים. משחק לוח.

Munchkin Quest: הרפתקאת המאנצ'קין. מנצ'קין זה לא רק קלפים. מבוך אקראי, מפלצות שצצות בכל פינה וקופצות על השחקן החף מדאגות, מאנצ'קינים תלת-ממדיים וקרבות עקובים מדם יותר מאי פעם. משחק לוח.