זי"ן עבור זרטוסטרא / עדי לויה « כנס מאורות
זי"ן עבור זרטוסטרא / עדי לויה
.

דו"ח חקירה – זיהום בסול 3

נתקבל שדר שיגרתי, ספינת הכלא זרטוסטרא נתקעה מעל סול 3 במערכת השמש בשל כשל במנועים. מיקום מדויק ראו בנספח א [3]. גיל הפלנטה בעת האירוע: 4,499,970,000 שנים מקומיות.
חיים מקומיים: פרימיטיביים בלבד. שתי סדרות במחלקת היונקים מראות פוטנציאל שווה של יציאה לכוכבים. באקוסיסטמה היבשתית הפרימאטים בשלב ההזדקפות והשימוש בכלים, באקוסיסטמה הימית הלוויתנאים בשלב החיברות. אין סכנת זיהום מצד האסירים.
הטייס בחר להיכנס לקריו עד לחילוץ.

23,000 שנים לאחר האירוע המקורי אותות סביבתיים חילצו את הטייס משנת קריו, והוא שלח התראה:
"זיהום! זיהום! שיבוש במערכות הקריו. הזרטוסטרים נמלטו לאחר כניסת הטייס לקריו. יצרו סימביוזה עם הפרימאטים באקוסיסטמה היבשתית. היונקים המפותחים באקוסיסטמה הימית נתקעו בשלב החיברות, להומנידים יש גלגל ואש. כנראה זוהמו על ידי זרטוסטרים טכנולוגיים."
הטייס בחר לחזור לשנת קריו ולא להשמיד את הפלנטה באמצעי החירום שעמדו לרשותו.

לאחר 7,000 שנים נוספות, אותות רדיו מהפלנטה הוציאו את אופציית הקריו מכלל פעולה. על פי הנוהל על הטייס היה לנקוט בפעולות חירום סטנדרטיות ולאייד את הכוכב והזרטוסטרים. במקום זאת הוא בחר לשלוח אותות מצוקה נוספים, וחשף את מיקום הספינה והטכנולוגיה שבה לחיים המקומיים. כך נוצר סיכוי לזיהום מחודש של הגלקסיות השכנות בזרטוסטרים. נוסח ההודעה:
"אותות רדיו מהפלנטה הוציאו את הטייס מהקפאה. כדור הארץ סובב סביב השמש. הזרטוסטרים משתמשים בטכנולוגיית הבית שלהם ובטכנולוגיה שנשדדה מספינת הכלא לקידום הגזע הסימביונטי שלהם. תנו לשמש יד. אותות הרדיו מתמזגים בתדרי הספינה ומשמשים להשתלטות עוינת. העבודה משחררת. סממנים ברורים לזיהום מחשבתי מתפשטים בספינה. קרבי זה הכי אחי. ההומנידים בעלי טכנולוגיית היתוך. אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות בשבילך. סכנה. היזהרו. מומלץ לבודד את הגלקסיה הזו מפני התפשטות מחודשת של הזרטוסטרים. עשו אהבה ולא מלחמה."
המלצות החוקר המיוחד: אופציית החירום הסטנדרטית אינה קבילה עוד, שכן הסימביונטים מסול 3 קרובים לשלב היציאה לכוכבים. מומלץ לבודד את הגלקסיות הקרובות כדי למנוע התפשטות מחודשת של הזרטוסטרים ביקום.
מי ייתן והאל יהיה עמכם.

.

——————-

.

עדי לויה ביולוגית בעבר, שחקנית בהווה וקוראת נלהבת תמיד, לפעמים עד כדי כך שהיא חייבת לספר לכולם. מילאה את חובה לחברה בשירות נאמן ומסור במערכת "המימד העשירי" ובוועד האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה.

.


תגובות

  1. מאת אורן:

    איזה יפה!

  2. מאת שונית:

    הסיפור האהוב עלי עד כה.

    נפלתי מצחוק מהמסרים במעורבבים

כתיבת תגובה