תפריט סגור

נגישות בכנס

להלן פירוט הנגישות במאורות על פי סוג המוגבלות:

דרכי גישה, מוגבלות בתנועה, שימוש בכיסאות גלגלים, קביים, והליכונים

הכנס מתקיים בארבע קומות בית ברטר (מעבדות בלמונטה), ויש שתי כניסות לבניין: בקומה השלישית ובקומה השנייה. הכניסה בקומה השנייה נגישה לחלוטין לאנשים בכסאות גלגלים, והכניסה בקומה השלישית היא בעלת מדרגת סף בגובה של סנטימטר ומתאימה לאנשים בכסאות גלגלים ממונעים.
הקומות הראשונה והשנייה נגישות באמצעות מעלית אחת, והקומות השנייה, השלישית והרביעית באמצעות מעלית אחרת. בקומה השנייה יש ארבע מדרגות בין מפלס הדוכנים (המפלס התחתון) ומפלס הכיתות והשירותים (המפלס העליון), וניתן לעקוף אותן על-ידי יציאה מחוץ לבית ברטר ושימוש בשביל חיצוני המחבר בין הקומות השנייה והשלישית.

שירותים: בכל קומה קיימים שירותים המותאמים למשתתפים בכסאות גלגלים. בקומה השנייה השירותים נמצאים במפלס העליון, ולא במפלס הדוכנים (המפלס התחתון).

הגעה לכנס עם רכב: אנא שלחו דוא"ל ל- access@meorot.sf-f.org.il עם שם, ת.ז. ומספר רכב עד יום שני, ה-3.12, על מנת שנוכל לארגן אישור כניסה. כדי להגיע לבית ברטר ברכב מכניסת כלי הרכב יש להיכנס בשער כניסת כלי הרכב ולהמשיך בנסיעה ישר עד הסוף. הכביש מתעקל שמאלה, אבל לא צריך לפנות באף פניה או הסתעפות, אלא להמשיך כל הזמן עם הכביש ששואף שמאלה עד שמגיעים לשער חסום, ובעצם לסוף הכביש. בית ברטר הוא הבניין מימין לכביש.

 

הנגשות נוספות

מלווים: בעלי תעודת נכה יוכלו להיכנס לאירועים עם מלווה בלי צורך ברכישת כרטיס נוסף. אנא פנו למנהלי הקופות בעת איסוף הכרטיסים או רכישתם.

כניסה מוקדמת לאירועים: אנשים עם מוגבלויות יכולים להיכנס לאירועים מוקדם וללא תור ולצאת ולחזור אליהם כנדרש. פנו לסדרן.

עמידה בתורים: תינתן קדימות בתורים לקופות ולכניסה לאירועים במאורות לאנשים עם מוגבלות.

תוכנייה נגישה: תעלה לאתר תוכנייה נגישה ב-plain text עבור מנועי הקראה ואנשים המעוניינים להגדיל את הפונט. לחצו כאן להורדת תוכנייה נגישה.

ניתן לפנות בבקשות הנגשה לשיר, א. הנגישות של הכנס בכתובת access@meorot.sf-f.org.il, או בטלפון או בוואטסאפ ב-0525-856600.

נגישות