תפריט סגור

הגעה

כנס מאורות ייערך במתחם האוניברסיטה העברית לנוער בקמפוס אדמונד י' ספרא (גבעת רם) של האוניברסיטה העברית בירושלים, מדינת ישראל, המזרח התיכון, יבשת אסיה, כדור הארץ, מערכת סול, גלקסיית שביל החלב, צביר הגלקסיות המקומי, צביר-העל וירגו, היקום. אפשר לשאול את השומר בשער.

קישור למפה.

הוראות הגעה בתחבורה פרטית:

בגלל עבודות בכניסה לירושלים הכניסה לעיר מבולגנת מאוד. מומלץ בכל לשון להיעזר בתוכנות ניווט כמו וייז וגוגל מאפס ולבקש הנחיות לקמפוס גבעת רם.

מכביש מספר 1 – מתל אביב: ישר בגינות סחרוב ולאחר מכן להמשיך בשדרות ויצמן, ושדרות בן גוריון (הכניסה לעיר). אחרי המעבר מתחת לגשר המיתרים, להמשיך בעיקול ימינה לכיוון שדרות הרצל. לפנות שמאלה לשדרות יצחק רבין, ומשדרות רבין לפנות ימינה לרחוב נתנאל לורך שמסתיים בצומת T. בצומת זה יש לפנות שמאלה ומיד אחר כך ימינה. מן הכיכר, לצאת ימינה לכיוון הכניסה הראשית לקמפוס.

מכביש 443 – ישר בשדרות מנחם בגין (ההמשך של כביש 443), לרדת ממנו ביציאה של קריית משה, ולפנות שמאלה לשדרות יצחק רבין. משדרות רבין לפנות ימינה לרחוב נתנאל לורך שמסתיים בצומת T. בצומת זה יש לפנות שמאלה ומיד אחר כך ימינה. מן הכיכר, לצאת ימינה לכיוון הכניסה הראשית לקמפוס.

שימו לב – עבודות בכביש מספר 1 גורמות לפקקים רבים וארוכים מן הרגיל, המשפיעים גם על הכניסה לעיר מכביש 443. כדאי לבדוק את מצב התנועה לפני היציאה לדרך ולקחת מקדם ביטחון גדול יותר.

חניה

לצערנו בשל עבודות באזור הקמפוס מצב החניה קשה מאוד. החניה ברחובות הצמודים לקמפוס בתשלום. מומלץ לנסות לחנות בחניון "קוסל" – בכיכר לפני הכניסה לקמפוס פנו שמאלה, ורדו מעט ברחוב עד שתראו את הכניסה לחניה מימינכם. החניה בחניון ללא תשלום, אבל הוא מתמלא מהר מאוד.

אפשר לחנות ללא תשלום בחניון של מוזאון ישראל (הוא פתוח 24 שעות ביום) או ברחוב וייז ליד המוזאון, וממנו ללכת ברגל (כ-15 דקות) או לנסוע שתי תחנות באוטובוסים מהתחנה ברחוב וייז (7, 14, 35, 66) לכניסה לקמפוס.
בכיכר בכניסה לקמפוס פנו שמאלה, ואז פנו בפנייה הראשונה שמאלה לרחוב וייז.
יש חניה חינם גם ברחוב אביגד, באזור אכסניית הנוער רבין ותחנת הדלק. משם אפשר לתפוס אוטובוס מספר 9, ולנסוע שלוש תחנות עד לשער הקמפוס.

אם אתם מכירים את ירושלים, אפשר לחנות גם בשכונת בית הכרם (ברחובות הגיא והשחר, סמוך ככל האפשר לכביש בגין) ולהגיע ברגל לקמפוס.

אפשר לחנות בתשלום בחניון האומה (שהוא החניון של הסינמה סיטי). אפשר ללכת ממנו ברגל (כ-25 דקות) או לנסוע באוטובוסים 7, 14, 35 או 66. יש גם חניון במבנה התחנה המרכזית של ירושלים.

בתחתית העמוד תמצאו מפה ובה מסומנים המקומות שמוזכרים לעיל.

הוראות הגעה בתחבורה ציבורית:

  • מתל-אביב תחנה מרכזית קו 405
  • מתל-אביב מסוף ארלוזרוב קו 480
  • מחיפה תחנה מרכזית חוף כרמל קוים 940, 947
  • מחיפה תחנה מרכזית המפרץ קו 960
  • מבאר-שבע תחנה מרכזית קווים 446, 470

מהתחנה המרכזית של ירושלים ניתן להגיע לגבעת רם בקווים 9, 14 ו-68 (התחנות של הקווים הן מחוץ למבנה התחנה).

למגיעים ברכבת:
לשמחתנו כבר אפשר להגיע ברכבת לירושלים. עם זאת חשוב לדעת כי הרכבות לירושלים יוצאות מתחנת ההגנה בתל-אביב, ולעיתים מבוטלות ללא הודעה מראש. הרכבת מגיעה לתחנת נבון הקרובה לתחנה המרכזית בירושלים, וממנה יש לקחת אוטובוס אל גבעת רם (ראו הוראות הגעה בתחבורה ציבורית).
אגד ישראל
רכבת ישראל

בקמפוס:
הכניסה מותנית בהצגת תעודה מזהה ובבדיקת אבטחה. מתחם האוניברסיטה העברית לנוער נמצא משמאל, במורד שני גרמי מדרגות. יהיה שילוט במקום. בכניסה מחניון "קוסל", המתחם נמצא במעלה שני גרמי מדרגות, מימין.

הנהלת הכנס לא ממליצה לתפוס טרמפים עם חלליות צהובות גדולות שכן טיסה בהן עלולה להוביל לחשיפה לשירה ווגונית. במקרה של חשיפה לשירה ווגונית יש להשרות את האוזנייים בנפץ גרגור פאן-גלקטי למשך 32.5 שעות. הנהלת הכנס אינה אחראית לכל נזק הנגרם מחלליות, ווגונים, שירה ו/או נפץ גרגור פאן-גלקטי.

מפת חניה

נגישות